středa 14. srpna 2013

Banánovo-kokosové lívance

Přes školní rok jsem měla sobotní nebo nedělní rána spojená právě s lívanci a palačinkami, protože šlo o jediné dny v týdnu, kdy jsem měla čas po ránu vyvařovat a celkově si dávat s přípravou jídla víc záležet. Proto jsem se taky neskutečně těšila na léto a na prázdniny až budu mít čas uvařit si ráno so budu chtít a nebude mě zajímat jak dlouhou dobu u toho strávím. Jenomže skutečnost dopadla trochu jinak, protože se mi ráno většinou nic složitého chystat nechce, navíc v takových vedrech které byly nejraději sáhnu jenom po studeném jogurtu a ani se nenamáhám vařit si teplý čaj :D Tyto lívance jsem sice dělala už několik měsíců zpátky, ale určitě stojí za zmínku :)
 

Na 1 porci potřebujeme:
  • 1 banán
  • 2 vejce
  • 30g kokosu
Banán důkladně rozmačkejte vidličkou, opatrně vmíchejte vajíčka a nakonec kokos. Smažte z obou stran na pánvi (já použila teflonovou bez oleje). Mě z toho vyšlo celkem 6ks a dala jsem si je s bílým jogurtem a javorovým sirupem. Pokud máte rádi suché buchty a lívance tak vám určitě budou chutnat i samotné, ale fantazii se meze nekladou a lívanečky budou určitě skvělé třeba s tvarohem nebo klasicky s marmeládou :)
 



Co nejradši snídáte? Děláte si palačinky a lívance nebo upřednostňujete klasiku v podobě pečiva? :)
 
 
 

2 komentáře:

  1. Oh to vypadá/zní úžasně, miluju banány, asi to do zítřejšího rána nevydržím a udělám si je na večeři :33 jinak snídám spíš nějaké ovesné kaše, chleba s nízkotučným sýrem a rajčetem, jogurt atd :))♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle jsem teď zkoušela a vypadaly teda strašně...:D

    OdpovědětVymazat