pátek 16. srpna 2013

Kuřecí kousky v jogurtu s americkými bramborami

Kuřecí maso si dělám na oběd poměrně často, ale poslední dobou se ho snažím omezit, protože jíst pořád jenom kuřata není úplně nejlepší a existují i jiné zdroje bílkovin. Většinou si ho připravuju jenom osmažené na pánvi a poté k němu přimíchám kuskus nebo rýži a nějakou zeleninu. Ale abych měla taky změnu, rozhodla jsem se vyzkoušet naložené kuřecí a díky jogurtu mělo hned jinou chuť a v puse se přímo rozpadalo :) Jako přílohu jsem zvolila americké brambory, protože ty klasické vařené mě tolik nebaví :D
 

 
 
Na 1 porci masa:
  • 100g kuřecích prs
  • 50g bílého jogurtu
  • lžičku hořčice
  • sůl
  • koření dle chuti (já použila vegetu)
V misce si smícháme jogurt s hořčicí, solí a kořením. Kuřecí prsa nakrájíme na nudličky, přidáme k jogurtové marinádě a necháme alespoň 2 hodiny uležet v ledničce. Poté osmažíme  na olivovém oleji a můžeme podávat.
 
Americké brambory:
Brambory pořádně omyjte a poté nakrájejte na měsíčky a promíchejte s olivovým olejem, solí a kmínem (dle chuti můžete přidat i jiné koření). Brambory rozprostřete  na plech s pečícím papírem a pečte v troubě vyhřáté na 200°C asi 40 minut.
 
 
Na jaký způsob máte nejraději brambory vy? Vařené, pečené, smažené..? :)

 

4 komentáře:

  1. * s americkými bramborami nebo brambory kdyžtak :)
    ale jinak fajn recept

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to opravdu skvěle, jen co je pravda! Tohle se mi bude hodit jako krabičkový recept do školy, díky za něj, zvlášť ještě s pečenými bramborami, už se těším, až si to dám. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to krásně :)
    Já mám brambory nejradši vařené ve slupce (když teda nepočítám hranolky, ehm :D)

    OdpovědětVymazat