sobota 21. září 2013

Overnight oats

...aneb snídaně ve skle. Jelikož jsem milovník arašídového másla, jednou se muselo stát že spotřebuju další sklenici téhle dobroty. A jelikož už mi zbývalo fakt jen malinko na dně sklenice, rozhodla jsem se, že si připravím snídani už večer a ráno jen vstanu a pojím. A tak jsem vytvořila overnight oats.
 


 
Potřebujeme:
  • sklenici se zbytkem arašídového másla
  • 20g ovesných vloček
  • lžíci chia semínek
  • lžíci lněných semínek
  • 200g bílého jogurtu
  • banán
Do sklenice od arašídového másla jsem nasypala vločky, semínka, přidala jogurt a nakonec banán nakrájený na půl kolečka. Všechno jsem pořádně promíchala aby se arašídové máslo dostalo do každé části, zavřela sklenici a na noc dala do ledničky.
 
 
 
 

1 komentář:

  1. O overnight oats jsem už odst četla a jelikož jsem si včera v Marksu koupila arašídového kamaráda, tak po dojedení asi konečně tuhle dobrotu taky zkusím. :)

    OdpovědětVymazat